Vecka 12.

Veckan känns rätt chill ändå..


Måndag: Skola- inga lektioner, arbetstid hela dagen, bugg på kvällen.
Tisdag: Friluftsdag- slalom i Vemdalen.
Onsdag: Gympa prov-inställt, arbetstid hela dagen.
Torsdag: Plugga hemifrån.
Fredag: Skola, gym med Evelina.
Lördag: Stan-shopping, skräckfilmskväll.
Söndag: Chilla.



Varför bloggar jag inte? Jag har huur mycket som helst att blogga om och massa nya bilder. Tror det sitter i orken och lusten. För tid har jag ju egentligen också.. Jag ska försöka skärpa mig och blogga oftare!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så jätte mycket för fågorna på min blogg. :) <3

svaren finns nu ute på min blogg :)

Kramiz

2012-03-21 @ 18:51:26
URL: http://faannyhakansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vem är Cilla? ;)

2012-03-22 @ 08:19:25
Postat av: Anja

Svar till Evelina: Cilla är min låtsas kompis! ;)

2012-03-22 @ 18:31:15
URL: http://anjafoton.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du måste ändra där uppe också! ;-)

2012-03-22 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0