Sportlov.

Jag har bloggat lite under veckan men det beror på att jag har harf sportlov och varit uppe i husvagnen hela veckan. Åkt slalom, kollat på film, umgåtts med familj och vänner osv. Idag är det sista dagen på lovet och jag har självklart sparat alla läxor till sista stunden! Så nu sitter jag här med häcken full och pluggar..

Jag får se om jag hinner blogga mer idag eller imorgon eftersom jag måste plugga och imorgon har jag träning. Annars hörs vi på tisdag!
Skulle inte vara helt fel att sitta på den stranden igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0