Tankar om bloggen.

Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska börja blogga igen?! Jag får inspiration och så går det tre dagar så lessnar jag på bloggen. Det är lite som träning, man tänker "jag gör det imorgon" och sedan blir det inte av ändå. Funderar på att antingen att sluta blogga helt, men jag vill fortfarande ha någonstans där jag kan visa mina bilder. Eller så gör jag en helt ny blogg, men det kanske räcker med att jag gör en ny design osv på den här bloggen för att inspirationen ska komma tillbaka? Vi får se hur det blir.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell - Mode & Vardag

Jag gillar verkligen bilden på ögat i din header! Superfint! :)

2012-07-01 @ 23:55:24
URL: http://isabells.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0