Sorry.

Jag skulle ju börja blogga mer, men de blev inte så. Jag fick jätte mycket att göra inom skolan sista veckan, allt för att höja mitt betyg i samhällskunskapen osv. Men nu har jag fått sommarlov och det har börjat bra med kompisar som har sovit över här varje natt, myys.
Bilder från senaste dagarna.
Hatar att jag måste inleda varje inlägg med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat. Skärpning!
 
Juste, det ser lite konstigt ut i menyn just nu, men jag ska ändra de bara blogg.se vill samarbeta lite mer.

Kommentarer
Postat av: Emilia Belsing

Följer dig nu också :)

2012-06-20 @ 20:15:02
URL: http://emiliabelsings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0