Bästa bruden blir 17 år.

Evelina blir 17 år idag, eller halv 4 imorse om man ska vara mer exakt. Grattisgrattisgrattis! Sjukt att vi har känt varann i snart 17 år.. och att vi fortfarande står ut med varandra!! Man skulle kunna säga att jag också fyller år idag eftersom vi typ är samma person.
Tjejen som känner mig bäst av alla.
Tjejen som jag kan prata med allt om.
Tjejen jag aldrig har bråkat med.
Tjejen jag bara behöver ge en blick för att hon ska veta exakt vad jag tänker.
Bästa bruden helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad mysiga bilder! Jag älskar idéen med färgglada ballonger, man blir så glad av det... Så tänker jag på "Upp" också!
Såg nu att du gör bloglovinbyten, vill du göra ett? Jag följer dig nu!

2012-07-10 @ 12:26:13
URL: http://aamandahs.myshowroom.se
Postat av: Amanda

Åh älskar idéen med färgglada ballonger!! Man blir så glad av det.
Såg nu att du även för bloglovin-byten, vill du göra ett? Jag föler dig nu, hursomhelst! Kram!

2012-07-10 @ 12:27:19
URL: http://aamandahs.myshowroom.se
Postat av: Amanda

Bloglovin byte? :)

2012-07-15 @ 10:49:24
URL: http://mestamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0