Sjukling.

Har inte bloggat på ett tag för jag har varit sjuk. Lovet började bra iaf! Jag var i Storsjö med släkten Trapp och på fredag kväll var vi på dans där med massa vänner. På lördag morgon vaknade jag runt 6 och spydde som en idiot vilket jag gjorde under hela dagen, spydde över 50 ggr! När jag äntligen återhämtat mig efter det fick jag feber! Så jag har varit sjuk hela lovet men nu mår jag bra och sitter i mammas stuga och har nyss käkat middag, vi har gäster här så jag måste väl gå och vara lite social.

Två bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Det skulle vara jätteroligt om du ville vara med i min fototävling, du är så duktiga på att fota! här är länken till tävlingen: http://juliasmagazine.blogg.se/2012/april/fototavling-din-basta-bild.html



Kram ;D

2012-04-14 @ 22:00:29
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Evelina

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-23 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0