Lista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Tror inte de
Något husdjur : Ja, en hund
Någon favoriträtt : Skaldjur
Någon flick/pojkvän : Nej
Puder på dig : Nej
Några framtidsplaner : Plugga
Någon sjukdom : Ingen
Gymkort : Nej
Några kärleksproblem : Nää
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet
Duschat idag : Minns inte
Någon kompis som snarkar : Ja
Någon vän som spelar i ett band : Ja
Några mvg:n : Inte nu
Någon som förstår dig : Hoppas de?
Tuff kompis som kan försvara dig : Ja a
Något beroende : Herrljunga cider!
Fikat idag : Ostkaka med sylt och grädde
Nagellack : Inget
Någon vän som bor i ett annat land : Inte vad jag kommer på

VEM ? ..
Avskyr du : Ingen
Hånar du : Ingen
Delar du mest minnen med : Evelina
Längtar du mest efter : Isak...
Stör du dig på : ....
Gosar du med : Kudden
Lagar mat : Min personliga kock
Diskar : Kocken får diska..
Tror att den är någon : Haha ja du..

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Ingen
Buss åker du oftast : Bussen som går till skolan
Frisyr har du : Utsläppt
Dag fyller du år : 8 Augusti
Årstid föredrar du : Svårt.. sommar eller vinter
Stad är du uppväxt i : Stad? Haha, jag är uppvuxen i världens ände 

VAD ? ..
Gör du nu :
Sitter på skolan med Jimmy och Robin
Gör dig till en bra människa : Öhh?
Gör dig till en dålig människa : Hmmm...
Vill du arbeta med : Med barn inom vården eller fotgraf
Är roligast just nu : Jimmys roliga komentarer
Har du på dig nu : Svarta byxor, vit träja, vit halsduk, converse
Har du för smink idag : Mascara och foundation
Äger du för skor : ehmm, en hel del
Har du för storlek i skor : 38/39
Läser du för bok : Romeo och Julia och Twilight
Ska du göra nu : Vänta på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0