Lång helg och barnvakt

Idag är det fredag, och jag är ledig! Lärarna skulle göra något, planera eller nått sådant så vi är lediga idag. Häärligt!

Igår sov jag hos Hulda för hennes föräldrar är i Prag tror jag så jag är "barnvakt" åt henne! Ska vara det till måndag. Myysigt med en helg med bara Hulda, det var ett tag sedan!

Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag nog ta med mig hunden och gå ut och fota lite. Och gå ner till Anders föräldrar och lämna tillbaka deras nyckel som jag var tvungen att gå och låna imårse för jag blev utlåst -.- Haha, jädrar vilket flyt jag hade imårse!


Bild från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0