Fast på skolan

Slutade skolan för en och en halv timme. Och när jag slutat gick jag och åt lunch och sedan gick jag på banken för att uträtta lite ärenden innan jag skulle med bussen. Men eftersom alla i kön framför mig var så j*vla seg så missade jag ju bussen som gick 12.20. Då blev jag sur och gick på ica och köpte chips, så nu känns det lite bättre.

Nu har jag gått tillbaka till skolan och sitter här och väntar på bussen med Jimmö och Robin. Nästa buss kommer om en timme. Då ska jag hem och inte göra nått sepciellt, är hemma själv för pappa skulle jobba till typ 23.00 ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0