Chill dag

Go morgon! Ida är det torsdag, vilket innebär en riktigt chill dag! Har arbetstid hela förmiddagen och på eftermiddagen har jag matte tills vi slutar halv fyra, jag e klar med kappitlet, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Men jag ska gå på sjukhuset klockan ett, så jag missar lite av matten. Jag ska gå och kolla det här testet jag gjorde i måndags, får hoppas det gick bra då! ;D

Nu blir det att äta frulle sedan dra på skolan.

Jag tycker inte om sånna här inlägg, för dom är så tråkiga, och så har jag aldrig någon passande bild.. Dessutom bloggar jag från skol-datan nu, och här har jag inte en enda bild! Därför blir det en favorit i repris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0