Lördag idag

Blogglusten ligger verkligen på noll. Jag har inget att skriva om och så vidare.

Hej förresten! Idag har jag inte gjort så mycket, bakade en jääätte god citron och maräng-paj. Och så har jag fotat nu på eftermiddagen, resultatet belev grymt! Till och med så grymt så att brorsan tyckte att jag skulle fota fler liknande bilder och sedan skriva ut så att han kan sätta upp dom på väggen hemma hos honom. Får se om jag visar dom på bloggen någon gång.

Nu sitter jag och väntar på att bästa Evelina ska komma hit. Vi ska sminka oss och ha beslutsångest tillsammans över vad vi ska ha på oss för kläder ikväll och tagga osv osv.. För ikväll är det dans på OSD, och vi är som vanligt där.

Har inga biler på den här datorn så tyväär.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0