Theme 42 #1

Theme 42 är ett fotoprojekt som jag och Johanna har startat tillsammans. Varannan söndag kommer vi att bestämma ett tema som vi ska tolka och sedan fota utifrån det. Sedan kommer vi att lägga ut bilderna på våra bloggar. Här är Johannas blogg, där kan du kolla på hennes tolkning, http://systemgirls.blogg.se

Veckans tema är "Fiary Tales" och då valde jag rödluvan. Här är mitt resultat. Jag kommer kanske lägga upp fler bilder från den här fotograferingen senare.


Jag har tänkt att vi ska göra en blogg eller skapa ett konto på flickr eller något, där vi lägger upp våra bidrag, vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0