Bilder från gårdagen

Det slutade med att Jon och Elske inte kunde följa med till stan, (orkar inte skriva varför) så jag och Evelina drog in själva!


Go fika!

Vi gick på bio och såg Jag saknar dig, det börja med att när vi skulle betala sa tanten i kassan att evelina och jag var dom enda som hade bokat billjetter till filmen, men vi gick upp till bio sallongen och kom in i ett pytte litet rum, och bio duken var typ inte större än våran 50tumms tv. Men vi satte oss och efter ett tag kom det faktist 4 tjejer till som skulle kolla på filmen, så vi var 6 stycken i en liten bio sallong och en pytte liten film duk.
Och när det blev begravning på filmen så började vi ASgarva, tror det var meningen att man skulle gråta? Men de gjorde minsann inte vi! Hahah, vi skratta så vi grät istället, tror de var musiken vi skrattade åt?

Sedan gick vi på resturang och käkade kina mat med efterrätt och hela köret!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt rolig dag! måste göras om :D Med lite mer folk nästa gång kanske? Haha!

2011-10-09 @ 20:29:07
Postat av: Anja

SV; haha jaa, de måste vi! Ja, nästa gång får vi se till att dom hänger med! :D

2011-10-09 @ 21:06:19
URL: http://anjafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0