Dansen igår....

...Var sämst! Medelåldern var över 70, alltså var det bara tanter och gubbar där. Evelina och jag räknade hur många unga killar det var där och de var 4 st, wehoo. Men nu e de bara att tagga om, för nästa fredag ska vi självklart iväg igen! Zlips har sin absolut sista spelning i jämtland då, så då måste man ju dit, kommer bli sjukt mycke folk då :D 
Min kamera är i mammas bil och mamma är inte hemma, så det blir inga bilder nu.

Nu ska jag göra mig ordning, ska nämligen ut och rida med en kompis snart, sedan ska jag fika hos grannen, så det blir inte så mycket uppdatering under dagen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men lite roligt hadde vi ju.... :D

2011-11-20 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0