Haven't told you, i am going to India!

Jag studerar ju vård och omsorg på gymnaset och då ska man ut på praktik en hel del. Eftersom jag går på en så bra skola så har jag fått möjligheten att praktisera utomlands, nämligen i Indien! Varje år åker det dit några elever på en kultur-resa från min skola skolan. Men i år är första året elever från vård och omsorg får följa med, men då istället på praktik-resa, och jag blev en av dom som får följa.
 
Vi som ska praktisera åker den 6 februari 2012 och hem den 29, vi är alltså där nästan en hel månad. Och dom som ska på kultur-resa åker den 12 feb och hem 29. Vi är sammanlagt 9 elever och 4 lärare som åker. På kultur-resan åker 2 elever från 8:an och 3 från min klass. Och på praktik-resan är det jag och en till tjej från min klass och två killar från 2:an som ska jobba på ett it-företag.

Jag kommer blogga mer om resan, så får ni veta lite mer eftersom.

Imorgon är det exakt 8 veckor kvar tills vi i praktikgruppen åker!


bilder från we♥it

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter superspännande! :)



Önskar dig en bra dag!

2011-12-12 @ 12:42:20
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: bbypeach

hej fin blogg :D

Gilla min blogg och bli länkad, har väldigt många läsare så du har inget att förlora!


Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0