Gästblogg

Hej! Hej!

Dan före dopparedan! Åh va spännande imorgon är det Julafton! Känner mig som ett litet barn igen;) Idag har jag bakat messmörskola och den blev värkligen jätte misslyckad, slemmig kola blev det. Ikväll kommer det lite släktingar så då ska vi ha uppesittarkväll till bingolotto, haha. Nä nu har jag inte tid att sitta här, lillasyster väntar på att vi ska spela spel.

För er som undrar varför jag bloggar så är Anja är i Sundsvall hela julhelgen och bad mig att blogga lite, hon hälsar till er.

God jul och gott nytt år!
(kanske smyger in och bloggar lite mer sen)

/ Evelina


Bjuder på en bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0