Brunch?

God morgon! Eller det kanske inte är morgon längre? Men jag klev iaf nyss upp och har just gjort i ordning god frukost. Baguette med brieost, salami och gosaker.



Igår var jag i stan, därav den låga uppdateringen! Tanken var att jag skulle handla julklappar, men jag köpte bara 3 julklappar till 2 pesoner. Har inte köpt bågot till någon i familjen är. Men vi åker till Sundsvall på onsdag eller torsdag, så jag får försöka hitta nånting då!
Bilder från gårdagen kommer nog så småningom.

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

sv: Följer dig med :)

2011-12-18 @ 11:58:19
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Tuula

Såg väldigt gott ut ! Vad för bröd & vad för sorts ost är det ? :) Kika gärna in min blogg med :) Kommentera.. ^^

2011-12-19 @ 13:36:23
URL: http://tuulisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0