Nära "döden" upplevelse

Som jag skrev i morse så skulle jag ju ut och gå, de gjorde jag också en riktigt rask promenad på 8km! Dock var de den läskigaste promenaden på länge! När jag hade gått dom första 4 kilometerna kom en läskig gubbe med bilen och frågade om jag ville ha sjuts?! Men jag tackade nej, då grymtade han något och for sedan vidare.

Jag gick vidare och mötte plöttsligt en bil som höll på att köra över mig totalt, han kom i 180 och vejade inte precis mycket. Och eftersom vi de va en grusväg så kan jag ju säga att de sprutade en del grus, men jag lyckades på något sätt att inte bli träffad!

Efter de fortsatte jag gå igen och bakom en kurva en bit bort såg jag ännu en gubbe komma. Jag tänkte inte mer på de tills jag kollade lite mer på honom och såg att han INTE precis kunde gå rakt. Jag ökade farten för att snabbt komma förbi honom, när jag kom närmare såg jag att han stirrade enormt mycket på mig, och log sådär äckligt. Så jag fäste blicken långt borta i horisonten och stegade förbi honom, HAH de ni.

Men nu är jag hemma igen och är välbehållen. Den där gubben jag mötte sist hade pappa också sett, då stog han bara i korsningen ner till vårat hus.. Han verkar rätt skum!



Oj va lånt inlägg de blev! Nu ska jag laga mat, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta innan du kommenterar:

Fotografering:
- Jag fotar med min canon EOS 450d.
- Alla bilder är fotade av mig om inte annat anges.

Annat:
- Tipsa gärna om tävlingar!
- Jag gör gärna blogglovin-byten, lämna bara en kommentar!
- Jag gör inte länk-byten.
- Och du förresten, jag mår bara bra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0